اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر آشتیانی: تحویل تجهیزات راهبردی به نیروهای مسلح دنبال می‌شود

وزیر دفاع گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل تجهیزات و تسلیحات در حوزه‌های مختلف پهپادی، موشکی و سایر تجهیزات راهبردی به نیروهای مسلح و فراجا را دنبال می‌کنیم.

امیر آشتیانی: تحویل تجهیزات راهبردی به نیروهای مسلح دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اهمیت حوزه پهپادی و پهپادهای تولیدی توسط این نهاد بیان کرد: پهپاد نقش مهمی در صحنه نبرد ایفا می‌کند و وزارت دفاع از سال‌های گذشته با قراردادن این حوزه در اولویت‌، مباحث تحقیقاتی و تولید انواع پهپادها را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تحویل‌دهی پهپادها به نیروهای مسلح استمرار خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل تجهیزات و تسلیحات در حوزه‌های مختلف پهپادی، موشکی و سایر تجهیزات راهبردی به نیروهای مسلح و فراجا را دنبال می‌کنیم.

امیر آشتیانی با اشاره به سایر فعالیت‌های وزارت دفاع اذعان کرد: ما در سایر مقوله‌ها اعم از هواپیمای مسافربری و سایر موضوعات مورد نیاز کشور نیز از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم تا کارهای بزرگ به نتیجه برسند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول