اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست اداره کل استاندارد سمنان: مالکان آسانسورها گواهی استاندارد بگیرند

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: طبق قانون، مالکان آسانسورها باید نسبت به اخذ گواهی ادواری اقدام کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد سمنان: مالکان آسانسورها گواهی استاندارد بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از صدور 749 فقره گواهی تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب‌شده در استان در سال 1401 خبر داد.

وی با بیان اینکه در طول این مدت 749 فقره گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است، افزود: مردم باید نسبت به وضع ایمنی و استاندارد آسانسورهایی که استفاده می‌کنند، حساس باشند و اگر این حساسیت در جامعه در خصوص وضع ایمنی آسانسورها ایجاد شود، اداره کل استاندارد بهتر می‌تواند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان افزود: مالکان می‌توانند از شرکت‌های بازرسی آسانسور معتبر و تأیید صلاحیت‌شده سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بازرسی‌های ادواری استفاده کنند.

حیدریان تأکید کرد: اگر آسانسور با الزامات استاندارد منطبق باشد، گواهینامه یک ساله برای آن صادر می‌شود؛ اما در صورتی که این آسانسور از تعمیر و نگهداری مناسب ماهانه برخوردار نباشد، به‌سرعت از شرایط استاندارد خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی تصور می‌کنند پس از صدور گواهینامه یک‌ساله کار تمام‌شده و دیگر با این آسانسور کاری ندارند، افزود: طبق قانون پس از یک سال، مالکان آسانسورها باید نسبت به اخذ گواهی ادواری اقدام کنند و در طول سال نیز الزامات و شرایط استاندارد حفظ شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول