اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات اقامه نماز عید فطر در قبله تهران

نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور مردم مؤمن و ولایتمدار در جوار بارگاه ملکوتی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در فضای باز برگزار می‌شود.

جزئیات اقامه نماز عید فطر در قبله تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، بنا بر اعلام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به شکرانه یک ماه تزکیه و حضور در ضیافت الهی، مراسم روز عید سعید فطر در روز عید از ساعت 6:30 آغاز و نماز این عید فرخنده، رأس ساعت 7:30 صبح در فضای بیرونی ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام اقامه می‌شود.

برپایی نماز فطر در ورزشگاه قمر بنی هاشم

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 با اشاره به آماده‌باش مدیریت شهری منطقه 20 در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر علاوه بر مساجد در تعدادی از خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، چمن ورزشگاه قمر بنی هاشم و خیابان شهید غیوری نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران پیام‌های تبریک در تلویزیون‌های شهری و در موقعیت‌های تبلیغات محیطی و نصب آذین‌بندی با پارچه‌های ریسه‌ای و نوری، المان‌های نوری و حجمی، پرچم‌های رنگی در میادین، معابر و بزرگراه‌ها انجام شده است.

شهردار منطقه 20 حرکت کاروان خودروهای صوت در سطح منطقه، اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، گروه سرود، تواشیح و گروه‌های نمایش عروسکی کودک و نوجوان، بازی‌ها و مسابقات و اجرای سرودهای انقلابی را از جمله برنامه‌های فرهنگی در روز عید عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه جشن شادی و ایستگاه پذیرایی در میدان حرم در روز عید برگزار می شود و تمامی امکانات جهت ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و ورزشی خانواده محور با تأکید بر مخاطب کودک و نوجوان، خدمات سلامت محور، تقدیر از روزه اولی‌ها و غیره پیش‌بینی شده است.

نماز فطر در باقرشهر و کهریزک

حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه بخش کهریزک اظهار داشت: نماز عید سعید فطر روز شنبه ساعت ۷:۱۵ در ورزشگاه ایثارگران باقرشهر اقامه خواهد شد و درب‌های این استادیوم از ساعاتی قبل از نماز به روی نمازگزاران باز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کهریزک نیز باتوجه به سهولت دسترسی شهروندان در ۲ نقطه نماز عید اقامه خواهد شد، ادامه داد: بوستان معراج در خیابان مطهری و بن بست مدرسه در خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) محل‌هایی است که برای اقامه نماز در کهریزک در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول