اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در کوارتر دوم تمرکز لازم را نداشتیم و بازیکنان تحلیل رفتند

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: فشار بازی‌ها باعث شد بازیکنان تحلیل بروند و در کوارتر دوم تمرکز لازم را نداشتیم، باید با ریکاوری بازیکنان را برای مسابقه بعدی آماده کنیم.

در کوارتر دوم تمرکز لازم را نداشتیم و بازیکنان تحلیل رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از بازی با شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: بعد از بازی با نفت عراق، ۲ بازی با مس کرمان داشتیم، وقتی شرایط را بررسی می‌کنیم، از چهارشنبه هفته گذشته تا پنج‌شنبه این هفته ۴ بازی سنگین انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: چند بازیکنمان به دلیل فشار مسابقات آسیب‌دیده هستند و تعداد بازیکن محدودی داریم، فشار بازی‌ها باعث شد بازیکنان تحلیل بروند و در کوارتر دوم تمرکز لازم را نداشتیم.

کوهیان با بیان این‌که گرگان بازی خوبی به نمایش گذاشت، گفت: باید با ریکاوری بازیکنان را برای مسابقه بعدی آماده کنیم، شهرداری گرگان در گروه خود اول شد و مستقیم به این مرحله رسید اما ما دوم شدیم و ۳ بازی بیشتری انجام دادیم، گرگان استراحت بیشتری کرد و از این موضوع استفاده کرد.

بازی دوم بازی جدیدی است و همه تلاشمان را می‌کنیم

آرمان زنگنه بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن نیز اظهار داشت: در کوارتر دوم تمرکزمان را از دست دادیم  و در دفاع بد بازی کردیم، به همین دلیل اختلاف زیاد شد.

وی تصریح کرد: در کوارتر سوم تلاش زیادی کردیم اما گرگان بازیکنان باتجربه زیادی دارد و ما بازیکن خارجی و کاپیتان تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

زنگنه خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان از لحاظ آمادگی و بودجه کامل است اما در اصفهان ما هستیم و هواداران ذوب‌آهن، همه تلاشمان را کردیم اما باختیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن یادآور شد: بازیکن خارجی گرفتیم اما با بدشانسی مصدوم شد، شرایط سختی را برای رسیدن به این بازی داشتیم و فشار مضاعفی را متحمل شدیم، تلاش خودمان را می‌کنیم، بازی دوم بازی جدیدی است و نمی‌توان تیمی را از پیش برنده دانست، همه تلاش خودمان را در بازی دوم می‌کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول