اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجلیل از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی مازندران در هفته بسیج کارگری/برگزاری 22 برنامه شاخص در استان

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه از 250 برنامه در هفته بسیج کارگری 22 برنامه محوری و شاخص در مازندران اجرا می شود، گفت: مراسم تجلیل از برترین های نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران نیز با حضور سردار زهرایی در روز ۷ اردیبهشت در شرکت چوب و کاغذ استان مازندران برگزار می شود.

تجلیل از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی مازندران در هفته بسیج کارگری/برگزاری 22 برنامه شاخص در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج کارگری اظهار کرد: روز بسیج کارگران و کارخانجات همزمان با روز ۹ اردیبهشت و سالروز تدفین پیکر سردار شهید برونسی با نام روز بسیج کارگری نامگذاری شده است، امسال نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به دبیرخانه بسیج کارگران و کارخانجات رسیده است،گفت: از این برنامه‌ها ۲۲ برنامه با عنوان برنامه محوری استانی پیش‌بینی شده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه برگزاری محفل انس با قرآن و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج از برنامه‌های هفته بسیج کارگری است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از برترین های نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران نیز با حضور سردار زهرایی در روز ۷ اردیبهشت در شرکت چوب و کاغذ استان مازندران برگزار می‌شود.

حسینیان با بیان اینکه برگزاری میز خدمت و پویش نذر خون و همچنین افتتاح چند شرکت که با همت بسیج و سپاه تحقق پیدا کرده را در دستور کار داریم، بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها تجلیل از ارزیابان نشان اقتصاد مقاومتی است که در این هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل اقتصاد مقادمتی را رهبری چند سال پیش ابلاغ کردند، افزود: بسیج کارگری از سال قبل اقدام عملیاتی در خصوص بند اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را که جز مهمترین بخش ها بود، آغاز کرد و امسال مازندران به عنوان پیش قراول این امر قرار است تا از برترین های این طرح تجلیل داشته باشد.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه مراسم روز کارگران بانو در شهرداری قائمشهر تحت عنوان الگوی زن مسلمان ایرانی نیز برگزار می شود، یادآور شد: بسیاری از برنامه های متنوع دیگر نیز با هدف ایجاد و افزایش امید و انگیزه و کمک به شرکت ها و مراکز تولیدی و کارگران جهت تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول