اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروازهای فرودگاه سنندج از سر گرفته شد/ موافقت دو هواپیمایی برای انجام پرواز

مدیرکل فرودگاه‌های کردستان از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه سنندج بعد از چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: برنامه روتین پروازها پس از رایزنی با دو شرکت هواپیمایی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پروازهای فرودگاه سنندج از سر گرفته شد/ موافقت دو هواپیمایی برای انجام پرواز

امیرعباس نظری‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: فرایند زمانبر تغییر شرکت ارایه کننده خدمات هندلینگ طی چند ماه اخیر، علت اصلی قطع پرواز فرودگاه‌های سنندج بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و پس از طی فرایند ممیزی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز شرکت خدمات فرودگاهی یاسا پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد و این شرکت جایگزین شرکت کیا پرواز شد و اولین پرواز نیز پنج شنبه توسط شرکت قشم.ایر انجام شده است.

نظری‌زاده علت اصلی تعطیلی پروازهای فرودگاه سنندج را اختلاف شرکت هندلینگ کیا پرواز با شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد و گفت: شرکت جدیدالتاسیس یاساپرواز از تاریخ ۲۲ فروردین ماه جاری به عنوان شرکت هندلینگ استان جایگزین شرکت کیا پرواز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های کردستان در ادامه از عقد تفاهم با دو شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر خبر داد و گفت: برنامه پروازهای فرودگاه سنندج از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به این‌ دو شرکت هواپیمایی سپرده شده و هر کدام بخشی از پروازهای هفتگی را پوشش خواهند داد.

وی در ادامه اذعان کرد: در حال حاضر برنامه روتین پروازها مشخص نشده  و در حال رایزنی با این دو شرکت هواپیمایی هستیم لذا بعد از مشخص شدن، تعداد و زمان پروازها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول