اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مقتدایی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مرزهای فناوری را در نوردیده اند، گفت: نام ایران به‌واسطه پیشرفت‌های نیروهای مسلح در جهان به عنوان یک کشور پیشرو مطرح است.

مقتدایی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم تحویل‌دهی 200 پهپاد راهبردی به ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز دستیابی به قله پیشرفت در حوزه پهپادی را رقم زده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات نیروهای مسلح در همه بخش‌ها است و امروز ارتش جمهوری اسلامی با انجام کارهای بزرگ موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: امروز شاهد هستیم کارهای خارق‌العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده است و پیشرفت‌های این حوزه خیره‌کننده بوده است، لذا ما هم سعی می‌کنیم در مجلس حمایت‌های لازم را از ارتش به عمل آوریم.

مقتدایی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دستیابی به قدرت بازدارندگی را تجربه کرده و مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند و دقیقا همین موضوع است که امنیت را برای مردم فراهم کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد : امروز اقتدار نیروهای مسلح در همه حوزه‌ها مشهود است و ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی مجلس قدردان این مجاهدت‌ها هستیم و امیدواریم در سایر ابعاد غیرنظامی هم این پیشرفت‌ها حاصل شود. به واسطه همین پیشرفت‌ها و هم‌افزایی خوبی که بین نیروهای مسلح برقرار است، نام ایران در سطح امت‌های اسلامی و در سطح جهان به عنوان کشوری پیشرو مطرح است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول