اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب سه کارگاه غیرمجاز تولیدکننده موادغذایی در شهریار

بنابر پیگیری شکایت مردمی مبنی بر فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تولیدکننده موادغذایی در شهریار، سه کارگاه تولید و بسته‌بندی کننده خیارشور، نوشمک و تولید ظروف نوشمک با حضور عوامل قضائی پلمب شد.

پلمب سه کارگاه غیرمجاز تولیدکننده موادغذایی در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، بنابر پیگیری شکایت مردمی مبنی بر فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تولیدکننده موادغذایی، کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی با دریافت دستور قضایی و در معیت پلیس امنیت اقتصادی شهرستان به نشانی مورد نظر مراجعه کردند.

طی بازدید سه کارگاه تولید و بسته‌بندی کننده خیارشور، نوشمک و تولید ظروف نوشمک در محل مشاهده شد که بدون اخذ مجوزهای بهداشتی لازم و با جعل و یا استفاده از سایر نام‌های تجاری ثبت شده، در شرایط غیربهداشتی اقدام به تولید و عرضه محصول می‌کردند. 

با توجه به اینکه براساس ماده 31 و 32 قانون تعزیرات حکومتی همچنین ماده 7 قانون مواد خوراکی و آشامیدنی، تولید محصولات غذایی و آشامیدنی بدون اخذ مجوزهای بهداشتی از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو غیرقانونی است، به همین دلیل طبق حکم قضایی کارگاه‌های متخلف پلمب و محصولات تولید شده توقیف و پرونده متخلفین جهت انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

محصولات توقیف شده شامل 2 هزار و 800 کیلو خیاشور خرد شده آماده برای عرضه به رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، 6 هزار و 500 عدد ظرف نوشمک و 14 هزار 151 عدد نوشمک در طعم‌های مختلف میوه‌ای بوده است.

شهروندان می‌توانند با شماره 190 سامانه ملی رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت و یا تماس با واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهریار با شماره تماس 65221216 گزارش یا شکایت خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به بازدید و بررسی مورد شکایت اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول