اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

محل برگزاری نماز عید فطر در چاروسا اعلام شد

مکان برگزاری نماز عید فطر در چاروسا اعلام شد.

محل برگزاری نماز عید فطر در چاروسا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، نشست هماهنگی برگزاری نماز عید فطر در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با حضور بخشدار و اعضای شورای اداری و جمعی از طلاب و روحانیون مستقر در سطح بخش چاروسا برگزار شد.

حجت الاسلام علی حیدرحیدرخواه در این نشست با تقدیر از حضور مدیران و طلاب منطقه عنوان کرد: رمضان ماه خدا به آخر رسید و عید سعید فطر از راه رسید، عید فطر، تجلى اوج یک ماه بندگى و عبودیت پروردگار متعال و یک ماه سازندگى، وارستگى و معراج انسانى است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: عید سعید فطر بزرگترین عید امت اسلام و نماد وحدت، انسجام و همدلی مسلمانان است.

وی افزود: عید سعید فطر بیانگر شادی مؤمنان از دستاوردها، تغییر و تحول و برگشت معنوی است که در ماه مبارک رمضان با روزه داری، تلاوت قرآن، دعا و کمک به ایتام بدست آمده است.

حیدرخواه با مشورت از اعضای حاضر در این نشست مکان برگزاری نماز عید فطر در شهر قلعه رئیسی را خوابگاه شبانه روزی(جنب گلزار شهدا شهر) دانست و گفت: نماز عید فطر ساعت 7صبح در شهر قلعه رئیسی و روستاهای بزرگ این بخش برگزار خواهد شد که نمازگذاران باید همراه خود زیر انداز داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از تلاش طلاب مستقر در چاروسا گفت: همزمان با شهر قلعه رئیسی نماز عید فطر در رووستاهای جاورده، شوتاور، بلویری، پاتاوه، دستگرد و روستای بیسیدون برگزار می شود.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تبریک عید فطر، رمضان را بهترین ماه برای ارتباط با خدا دانست و گفت: رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت الهی به پایان رسید. 

بخشدار چاروسا بیان کرد: مسلمانان در روز عید فطر به شکرانه یک ماه عبادت و روزه داری، در صف‌های منسجم، نماز اقامه می‌دارند، عید فطر مظهر عظمت، شوکت و تجلیگاه صلابت، عزت و کرامت مسلمانان است.

وی خواستار حضور مدیران ادارات در برنامه های فرهنگی شد و گفت: مدیران در نماز عید فطر هماهنگ با مردم در نماز شرکت و تمامی دهیارانی که نماز عید فطر در روستای آنها اقامه می شود با طلاب و روحانیت روستاها هماهنگ باشند.

 

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول