اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتمام عملیات آبرسانی به 19 روستا در استان ایلام

استاندار ایلام گفت: در قالب آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان، عملیات اجرایی ۱۹ روستا به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اتمام عملیات آبرسانی به 19 روستا در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست جهاد آبرسانی به روستاهای استان، گفت: با تلاش جهادی بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط از مجموع ۱۲۸ روستای هدف آبرسانی عملیات اجرایی ۱۹ روستا به بهره برداری رسید که جا دارد از بسیج سازندگی سپاه و دستگاه های اجرایی مرتبط قدردانی کنم.

وی افزود: تاکنون عملیات ۳۰ پروژه جهاد آبرسانی تکمیل شده است و برای تسریع در امور نیازمند اهتمام و تلاش بیشتر مجموعه دستگاه های مرتبط با طرح جهاد آبرسانی داریم.

استاندار ایلام با اعلام اینکه ایلام همچنان پیشتاز در پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم است، گفت: با تلاش و اهتمام بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه های اجرایی مرتبط ایلام با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی طرح همچنان رتبه نخست کشور در طرح آبرسانی به مناطق محروم ( جهاد آبرسانی) را در اختیار دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام موضوع تامین آب و رفع تنش آبی را از موضوعات بسیار مهم استان عنوان کرد و یادآورشد: در دولت سیزدهم به آبرسانی به مناطق محروم توجه ویژه شده است و طرح جهاد آبرسانی در ایلام و سراسر کشور برای آبرسانی به مناطق محروم در حال انجام است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۴۲ روستاهای استان سال گذشته از نعمت آب‌شرب بهره مند شدند، گفت: سال گذشته در قالب طرح جهاد آبرسانی به ۱۲۸ استان عملیات اجرایی ۱۹ روستا و در قالب قرارداد آبفای استان ۲۳ روستای از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند که از مجموع ۲۳ روستا ۱۳ روستا در بخش جزمان شهرستان هلیلان بود و عملیات آبرسانی به روستاهای دهستان داجیوند شهرستان هلیلان نیز در حال اجرا است.

بهرام نیا اضافه کرد: ۱۲۸ روستای هدف روستای استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان به ۲۰۰ روستا ارتقا می یابد. نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای تسریع در عملیات جهاد آبرسانی به مناطق محروم، رفع معارضین با همکاری دفتر فنی استانداری، بسیج سازندگی، راهداری و آبفای استان انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول