اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پورسلمان: امکانات‌مان در حد تیم ششم دنیا نیست/ تیم سابر چالش‌های جدایی فخری را پشت سر می‌گذارد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: امکانات ما در حد تیم ششم دنیا نیست و برهمین اساس به جد دنبال ساخت سالن هستیم.

پورسلمان: امکانات‌مان در حد تیم ششم دنیا نیست/ تیم سابر چالش‌های جدایی فخری را پشت سر می‌گذارد

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی اظهار داشت: بچه ها کارشان را می‌کنند و برای مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی آماده خواهند شد. قرار است علی پاکدامن هم به مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی اعزام شود.

وی در خصوص اینکه چرا تنها یک نفر اعزام می شود، گفت: با توجه به اینکه پاکدامن رتبه خوبی در رده بندی جهانی دارد تلاش مان این است که او از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را بگیرد، به خاطر همین روی وی سرمایه گذاری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص اینکه نتایج تیم ملی سابر چندان مناسب نبوده است، عنوان کرد: تلاش ما این است که روحیه بچه‌ها بازیابی شود. به هرحال چالش جدایی فخری از تیم ملی را باید پشت سر بگذاریم و این هم نیاز به زمان دارد.

پورسلمان در پاسخ به این سوال که امیدوارید در دوره مدیریتی تان شمشیربازی صاحب یک سالن مناسب شود، گفت: حتما تلاش من همین خواهد بود. در حال حاضر تیم ششم دنیا هستیم و نفرات برتری در دنیا داریم، اما تجهیزات و امکانات مان در حد تیم ششم دنیا نیست. 

وی ادامه داد: دستور اهدای زمین به شمشیربازی را از وزیر ورزش دریافت کردیم و در دوره عاصم یوسفی در شرکت توسعه قول هایی داده و موافقت‌هایی صورت گرفت، اما او تغییر کرد و حالا منتظر اقدامات عسگریان هستیم. به جد پیگیر این موضوع هستم و باید اقدامات خوبی صورت بگیرد و جامعه شمشیربازی به چیزی که لیاقتش را دارد، برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول