اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش فدراسیون شمشیربازی به نتایج ضعیف تیم‌ملی در 2 جام جهانی

دبیر فدراسیون شمشیربازی به نتایج ضعیف سابریست‌ها در 2 جام جهانی قبلی واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون شمشیربازی به نتایج ضعیف تیم‌ملی در 2 جام جهانی

محسن وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی و نتایج ضعیف در جام جهانی لهستان و ایتالیا اظهار داشت: درست است نتایجی که در جام جهانی لهستان و ایتالیا کسب شد شایسته تیم ملی نبود، اما این تیم همان تیمی است که چند ماه قبل نایب قهرمان جهان شد. باید به بچه‌ها و کادرفنی فرصت بدهیم تا از این شرایط خارج شوند.

وی ادامه داد: در شکست‌ها هم بازیکنان و هم کادرفنی سهم دارند. در دیدار با ژاپن دئر جام جهانی که تیم ملی جلو بود بهترین بازیکن ما یعنی علی پاکدامن روز خوبی نداشت و شاید اگر آن بازی را می‌بردیم دیگر هیچ کدام از این حرف و حدیث‌ها نبود.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه دو ناکامی در جام های جهانی باعث نمی‌شود فکری به حال آینده تیم ملی کنید، عنوان کرد: از نظر ما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و قرار نیست در تمام جام‌های جهانی هم روی سکو برویم. از سوی دیگر اگر این شرایط ادامه دار باشد، قطعا بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد. در هر صورت باید زمان بدهیم تا بچه‌ها ریکاوری و خودشان را پیدا کنند.

وحدانی در مورد شرایط پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی که در سقوط بالگرد کرمان حضور داشت، گفت: خوشبختانه پورسلمان شرایط بهتری دارد و در تهران است و در فدراسیون هم حاضر می‌شود.

وی در خصوص جام جهانی اسلحه سابر مجارستان اظهار داشت: علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر نفرات اعزامی هستند و تیم ملی قرار است چند روز زودتر راهی مجارستان شود. یک اردوی مشترک نیز با این کشور تدارک دیده شده و پس از آن بچه‌ها وارد مسابقات می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول