اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات در قدس اشغالی؛ دو صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک عملیات تیراندازی در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست خبر دادند.

عملیات در قدس اشغالی؛ دو صهیونیست زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار این خبر اعلام کرد که نیروهای پلیس و شاباک در چارچوب عملیات گشت‌زنی برای پیدا کردن عامل این عملیات، یک ساختمان را در محله «الشیخ جراح» محاصره کردند.

 

 

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی گفت که کادرهای پزشکی، کمک‌های اولیه را در محل حادثه در نزدیکی منطقه «قبر شمعون» در قدس به زخمی‌ها ارائه کردند و عامل این عملات تیراندازی از محل گریخت. 

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خودروی شهرک‌نشینان در محله الشیخ جراح هدف تیراندازی یک فلسطینی قرار گرفت و موجب زخمی شدن دو صهیونیست شد و مجری عملیات نیز موفق به فرار از محل حادثه شد.

اما کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری این عملیات سوار بر یک خودرو بود و به سوی عابران پیاده تیراندازی کرد و بلافاصله محل حادثه را ترک کرد.  پلیس رژیم صهیونیستی نیروهای خود و نیروهای گارد مرزی را برای یافتن مجری این عملیات به خطر کرده و از شهرک‌نشینان در الشیخ جراح خواست که در منازل خود باقی بمانند و درها را ببندند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول