اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

محدودیت های ترافیکی فردا در بوشهر اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از محدودیت‌های ترافیکی برگزاری رژه 29 فروردین در شهر بوشهر خبر داد.

محدودیت های ترافیکی فردا در بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهور استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به منظور اجرای هرچه باشکوه تر آیین رژه 29 فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی افزود: از ساعت 6 صبح ۲۹ فروردین، ورود هر هرگونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی از میدان غدیر به بزرگراه امام علی(ع)، میدان تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی به بزرگراه امام علی(ع) و ورود از شهرک نیایش و مسیرهای فرعی منتهی به بزرگراه امام علی(ع) تا پایان آیین ممنوع است.

این مقام مسئول اعلام داشت: هم استانی‌ها و شهروندان گرامی می‌توانند از مسیرهای جایگزین یعنی بزرگراه شهید قرنی، تقاطع غیر همسطح آزادی و بزرگراه آزادی برای ورود و خروج از شهر استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه محدودیت‌های پارک کردن از ساعت ۲۴، امروز شروع می‌شود، افزود: توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی(ع) و محدوده آیین رژه نیروهای مسلح ممنوع است. در صورت توقف و پارک بودن وسیله نقلیه، عوامل راهور با جرثقیل‌های در اختیار، نسبت به جابجایی و انتقال آنها به پارکینگ اقدام می‌نمایند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول