اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اختلال در سامانه کنترل مرزی در فرودگاه بن‌گوریون

اختلال در سامانه کنترل مرزی فرودگاه بن‌گوریون باعث ازدحام شدید در این فرودگاه شده است و برخی از منابع خبری دلیل این اختلال را حمله سایبری به فرودگاه بن گوریون اعلام کرده‌اند.

اختلال در سامانه کنترل مرزی در فرودگاه بن‌گوریون

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اختلال در سامانه کنترل مرزی فرودگاه بن‌گوریون باعث ازدحام شدید در این فرودگاه شده است و برخی از منابع خبری دلیل این اختلال را حمله سایبری به فرودگاه بن گوریون اعلام کرده‌اند.

 

این رویداد در حالی اتفاق می‌افتد که روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» امروز خبر داد که به دنبال حملات سایبری در روزهای گذشته، چند وبگاه معروف صهیونیستی از کار افتادند.

هکرها اعلام کردند که به سرورهای دو شرکت کوچک و سیستم‌های نظارت بر آبیاری زمین‌های کشاورزی در فلسطین اشغالی نفوذ کرده‌اند و همچنین نقشه نظامی منطقه «کیسوویم» را به دست آورده‌اند و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

طبق این گزارش، طی دو روز گذشته، حدود ۶۰ حمله سایبری به سازمان‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به از کار انداختن چند وبگاه‌، نفوذ به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت بر آبیاری و پایگاه‌های داده برخی وبگاه‌های کوچک اشاره کرد.

وبگاه صهیونیستی «چک پوینت» متخصص در بررسی حملات سایبری اعلام کرد که حجم حملات و خطر آن‌ها در مقایسه با حملات سال‌های گذشته بیشتر شده و در برخی موارد از ابزارهای بسیار قدرتمندتری استفاده شده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی، روز جمعه، خبر داده بودند که وبگاه چند بانک‌ و اداره پست این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفتند و برخی از آن‌ها آفلاین شدند. 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول