اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نوآموزان سمنانی آزمون سنجش سلامت می‌دهند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آزمون سنجش سلامت ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

نوآموزان سمنانی آزمون سنجش سلامت می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد کرمانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و والدین نوآموزان فرصت دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه جهت سنجش فرزندان خود به پایگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 6 پایگاه سنجش سلامت در استان سمنان در حال حاضر فعال هستند و این تعداد تا پایان هفته به ۱۲ پایگاه ارتقا پیدا می‌کند، تأکید کرد: نوبت‌دهی از طریق اولیای دانش‌آموزان و با ورود به پنجره سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۱۸۶ نوآموز در استان برای انجام سنجش ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد، یک هزار و ۸۸ نفر ارزیابی شدند.

کرمانی گفت: نوآموزانی که حتی مقطع پیش‌دبستانی را نگذرانده‌اند، اگر در بازه سنی (نیمه دوم ۹۵ تا نیمه اول ۹۶) قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای سنجش اقدام کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول