اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

فارس من| دستگاه دیپلماسی پیگیر آزادی «حسن علی العماد» باشد

کاربران فارس من در کمپینی خواستار پیگیری آزادی حسن علی‌ العماد دبیرکل جنبش «مستقبل العداله» توسط دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران از طریق تعاملات با عربستان سعودی شدند.

فارس من| دستگاه دیپلماسی پیگیر آزادی «حسن علی العماد» باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از کاربران فارس من در کمپینی خواستار پیگیری دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی «حسن علی یحیی العماد» دبیرکل جنبش «مستقبل العداله» یمن از عناصر تأثیرگذار در جنبش انصارالله که پس از سفرش به ایران توسط ارتش دولت مستعفی یمن دستگیر شده و نزدیک به ۲ سال است در بازداشت به سر می‌برد، شدند.

کاربران فارس من در این کمپین عنوان کرده‌اند: توقع می‌رود با توجه به اینکه با دولت عربستان روند بهبود ارتباط را داریم در همین آغاز پیگیر شرایط آزادی ایشان باشیم. ان‌شاءالله که شاهد انفعال دستگاه دیپلماسی در این موضوع نباشیم که اگر چنین شد شاید سرنوشتی چون شیخ نمر النمر برای ایشان رقم بخورد.

 

لازم به ذکر است، شهریور ۱۴۰۰ «حسن علی یحیی العماد» پس از ورود به یمن توسط ارتش دولت مستعفی این کشور دستگیر شد. 

در همین خصوص «نادر طالب‌زاده» همان زمان در گفت‌وگویی با مشرق در این باره گفته بود: العماد نه‌ تنها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایران و انتقال آن‌ها برای حمایت از این جنبش نیز می‌کرده، بلکه به عنوان شخصیتی نظریه‌پرداز و ایدئولوژیست برای جنبش انصارالله بی‌اندازه اهمیت دارد. این سیاستمدار یمنی مواضع صریحی علیه رژیم‌های سعودی و صهیونیستی اتخاذ کرده و رسانه‌های ضدانصارالله دستگیری او را به شکل گسترده‌ای تبلیغ کرده‌اند. (اینجا بخوانید)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول