اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساخت بیش از 6900 واحد مسکونی طی چهار سال آینده در شهرستان بروجن

فرماندار بروجن با اشاره به لزوم تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهمیه این شهرستان در این طرح، ساخت 6هزار و 964 واحد مسکونی تا چهار سال آینده است.

ساخت بیش از 6900 واحد مسکونی طی چهار سال آینده در شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بروجن، فتاح کرمی گفت: سهمیه سالانه شهرستان بروجن در طرح نهضت ملی مسکن یک‌هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی و در مجموع چهار سال ۶ هزار و ۹۶۴ واحد مسکونی اعلام شده است.

فرماندار بروجن ادامه داد: عدم پرداخت به موقع آورده مردمی در طرح نهضت ملی مسکن از یک سو و طولانی شدن الحاق ۶۰ هکتار زمین به مجموعه شهری بروجن جهت احداث طرح مسکن از سوی دیگر، باعث شده که این شهرستان از تعهد سالانه عقب بیفتد.  

وی افزود: در حال حاضر تنها ۶۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهر بروجن در حال احداث است که در صورت تأمین نقدینگی، فاز اول واحدهای مسکونی از شهریورماه سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

کرمی عنوان کرد: حدود ۹ هزار نفر در این شهرستان برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در ۶ مرحله نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۴۴ متقاضی واجد شرایط بوده و یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اقدام به پرداخت ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه نموده‌اند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول