اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

سرپرست حجاج ایرانی خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران و حجاج شد و پیشنهادهایی در حوزه ارائه خدمات‌ پولی و تسهیلات به زائران ارائه کرد.

سرپرست حجاج ایرانی خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران شد

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره راهکارهای افزایش سطح تعاملات و همکاری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اعتاب مقدسه و سرزمین وحی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولان و معاونان بانک ملی و بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ظرفیت‌های بانک ملی، خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران و حجاج شد و پیشنهادهایی در حوزه ارائه خدمات‌ پولی و تسهیلات به زائران ارائه کرد.

حجت‌الاسلام نواب مزیت‌های توسعه همکاری شبکه‌های بانکی کشور با کشورهای میزبان زائران ایرانی و استفاده از زائرکارت را یادآور شد و از مدیرعامل بانک ملی خواست برای حفظ حقوق زائرانی که از طریق این بانک نسبت به تهیه اسناد حج تمتع و عمره اقدام کرده‌اند، تدابیر لازم را بیندیشد.

در ادامه این دیدار دو طرف در خصوص راهکارهای نقش آفرینی بیشتر بانک ملی در حوزه حج و زیارت گفت‌وگو کردند و مدیرعامل بانک ملی برآمادگی این بانک برای همکاری در خصوص ارائه خدمات ارزی به زائران تأکید کرد.

نجارزاده اظهار داشت: در برنامه‌های بانک ملی ایران حمایت از ارائه خدمات بیشتر و متنوع به زائران مد نظر است. در این دیدار مسؤولان و معاونان بانک ملی و بعثه مقام معظم رهبری نیز در گزارش‌های خود با اشاره به تاریخچه همکاری این دو مجموعه با یکدیگر، تصریح کردند که اولویت در تعامل و همکاری‌های فی مابین، ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران اعتاب مقدسه و سرزمین وحی بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول