اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| شماره دانشجویی 9 رقمی و 14 رقمی چیست؟

میز دانشجو در این قسمت به توضیح درباره شماره دانشجویی 9 رقمی و 14 رقمی می‌پردازد.

میز دانشجو| شماره دانشجویی 9 رقمی و 14 رقمی چیست؟

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ میز دانشجو در این قسمت به توضیح درباره شماره دانشجویی 9رقمی و چهارده‌رقمی می‌پردازد.

* شماره دانشجویی نه‌رقمی

شماره دانشجویی ۹رقمی یا موقت به منظور ثبت‌نام و ورود به سامانه‌های دانشجویی از جمله سامانه ساجد دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویی (وام‌های دانشجویی)، منادا (نقل و انتقادات)، وادانا (آموزش غیر حضوری) مورد نیاز دانشجویان است.

* شماره دانشجویی چهارده‌رقمی

شماره دانشجویی ۹رقمی یا شماره دانشجویی اصلی به منظور ورود به سامانه آموزشیار، انتخاب واحد، انجام امور آموزشی دانشجو و شناسایی دانشجو مورد نیاز است.

بدیهی است که شماره دانشجویی چهارده رقمی بر روی کارت دانشجویی شماره دانشجویی چهارده رقمی بر روی کارت دانشجویی درج شده است اما برای دریافت شماره دانشجویی نه رقمی باید برگه‌‌های ثبت نام اولیه قسمت شماره دانشجویی موقت  خود را بررسی کنید یا به صورت آموزش دانشکده خود مراجعه کنید.

* ورودی ۱۴۰۰ و بعد از آن

وارد سامانه آموزشیار شوید و سپس بر روی کادر زرد رنگ «پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان ۱۴۰۰» کلیک کنید و روی « دانشجویان اتباع با گزینه پذیرش غیر حضوری اتباع را انتخاب کنید» سپس کد ملی خود و کد امنیتی را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید تا اطلاعات قبولی و شماره دانشجویی نه رقمی «شماره دانشجویی موقت» به شما نمایش داده شود.

اگر به روش های بالا موفق به دریافت شماره ۹ رقمی دانشجویی شماره دانشجویی موقت نشدید ابتدا اسناد مربوط به ثبت نام در واحد را بررسی کنید و در صورتی که آن را پیدا نکردید به اداره آموزش دانشگاه خود مراجعه کنید.

* ورودی‌ ۱۳۹۹ 

دانشجویان لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و از منوی سمت راست مقطع امتحانی خود را انتخاب کرده و اعلام نتایج مربوط به آزمون سال ۱۳۹۹ انتخاب کند و پس از ورود شماره پرونده و سایر مشخصات کارنامه قبولی خود را که حاوی شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کند شماره دانشنامه رقمی همان شماره دانشجویی موقت شماست.

* ورودی ۱۳۹۸ به قبل
شماره دانشجویی ۹رقمی برای ورود شماره دانشجویی داخل آموزشیار منهای سه رقم اول از چپ کدام دانشگاه است.

برای مثال اگر شماره دانشجویی ۱۲۸۹۸۱۲۳۴۴۶۷ باشد، شماره دانشجویی ۹رقمی عدد ۹۸۱۲۳۴۴۶۷ است.

پایان پیام/ ت 601

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول