اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماز جمعه ۲۵۰ هزار نفری فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی +تصاویر

دویست‌وپنجاه هزار فلسطینی، نماز چهارمین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

نماز جمعه ۲۵۰ هزار نفری فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی +تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرکزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که فلسطینیان چهارمین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را که مصادف با روز جهانی قدس است، به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار کردند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، صحن‌های مختلف مسجدالاقصی امروز شاهد ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی بود که از اقصی نقاط فلسطین برای برپایی این نماز باشکوه ربع میلیونی به قدس آمده بودند.

باوجود آنکه نظامیان رژیم صهیونیستی با بیش از ۱۰۰۰نفر نیرو در اماکن مختلف کرانه باختری مستقر شده بودند اما فلسطینیان از ساعات اولیه امروز خود را به وردی‌های مسجدالاقصی رساندند و از پیر تا جوان، نمازی باشکوه برگزار کردند.

این در حالی است که جمعه، ۳۱ مارس هم ۲۵۰ هزار فلسطینی برای اقامه نماز در دومین جمعه ماه مبارک رمضان، با وجود محدودیت‌های شدید نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی رفته بودند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، اداره اوقاف اسلامی در شهر قدس اعلام کرده بود که ربع میلیون فلسطینی نماز جمعه را تحت تدابیر شدید امنیتی و ممانعت نظامیان رژیم اشغالگر از ورود مردم به مسجد الاقصی اقامه کردند.

 اداره اوقاف اسلامی قدس، جمعه هفته قبل (۲۴ مارس) که مصاد با نخستین جمعه ماه مبارک در فلسطین بود، اعلام کرد ۱۰۰ هزار نمازگزار مسلمان با وجود قوانین سخت‌گیرانه نظامیان رژیم صهیونیستی، خود را به مسجدالاقصی رساندند تا نخستین نماز جمعه ماه رمضان را باشکوه اقامه کنند.

 

 

پایان پیام/ ت 491

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول