اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بحران در ارتش ژیم صهیونیستی عمیق‌تر می‌شود/ به زودی نابود می‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتش رژیم جعلی صهیونیستی از یک بحران داخلی عمیق در سیستم ذخیره رنج می‌برد و ممکن است به سرعت به ارتش عادی نیز سرایت کند.

بحران در ارتش ژیم صهیونیستی عمیق‌تر می‌شود/ به زودی نابود می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله مجید تلخابی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در روز قدس این پیام را به دشمنان دارد که استقلال ملت ایران جزو اولویت‌ها و خط قرمز مردم است اظهار کرد: رژیم صهیونیستی این را بداند که قطعاً نابود خواهد شد.

وی افزود: ارتش رژیم جعلی صهیونیستی از یک بحران داخلی عمیق در سیستم ذخیره رنج می‌برد و ممکن است به سرعت به ارتش عادی نیز سرایت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی ادامه داد: خودشان اذعان دارند که منطقه در حال اشتعال است و تهدید در چند عرصه محسوس است و بحران در ارتششان عمیق‌تر می‌شود و به زودی فرو می‌پاشند.

تلخابی بیان کرد: اتحاد مسلمین در سراسر جهان برای ملت و کشور ایران جزو مهمترین اهداف است و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی اضافه کرد: تعصب نژادی یکی از ویژگی‌های ناپسند یهود است؛ آنها به این دلیل که عرب و عجم و... برای اسلام فرقی نداشت، در مقابل پیامبر اسلام ایستادند و خود را برتر می‌دانستند و از پذیرش اسلام به بهانه‌های مختلف سرباز می‌زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روحیه نژادپرستی و تبعیض نژادی در دنیا باعث گرفتاری‌های زیادی شده اما همین روحیه از هزاران سال قبل در قوم یهود وجود داشته و دارد، شاید بتوان گفت که منشأ پیدایش اسرائیل همین روحیه نژادپرستی و خودبرتربین بودن آنها بوده است.

تلخابی ادامه داد: دنیاطلبی یهودی یکی دیگر از دلایلی است که با اسلام دشمنی می‌کنند؛ علاقه بیش از حد به دنیا منشأ بیشتر لغزش‌ها و انحراف‌هاست چراکه باعث می‌شود انسان از اهداف اصلی آفرینش دور شود؛ این‌گونه افراد که دنبال دنیاطلبی هستند دست به هر کاری غیرانسانی می‌زنند.

وی با بیان اینکه نصرت خدا بسیار نزدیک‌تر از آن است که تصور شود افزود: در روزهای اخیر بارها مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در خصوص امنیت اسرائیل احساس خطر کرده‌اند، خودشان می‌گویند وضعیت امنیتی اسرائیل سخت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول