اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اعرافی: وجود رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای منطقه است

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه حضور و وجود رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای منطقه و امت اسلامی است، گفت: ملت ایران و کشورهای اسلامی در روز جهانی قدس بار دیگر با حضورشان نشان خواهند داد که حامی ملت مظلوم فلسطین و دشمن سرسخت اسرائیل غاصب هستند.

آیت‌الله اعرافی: وجود رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضور و وجود رژیم صهیونیستی را تهدیدی بزرگ برای منطقه و امت اسلامی ارزیابی کرد و گفت: ملت ایران و کشورهای اسلامی در روز جهانی قدس بار دیگر با حضورشان نشان خواهند داد که حامی ملت مظلوم فلسطین و دشمن سرسخت اسرائیل غاصب هستند.

آیت الله اعرافی افزود: ایران اسلامی و امت اسلام در این آزمون بزرگ مانند سال‌های قبل حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی مسئله فلسطین را انسانی، اسلامی و ملی دانست و افزود: رژیم صهیونیستی همه موازین انسانی را نقض کرده و هویتش غیرانسانی است.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: اگر روزی این رژیم کودک‌کش قدرت پیدا می‌کرد برای همه کشورهای منطقه نه تنها تهدید جدی بود بلکه برای نفوذ و تصرف کشورها از همه قدرت و توان خود استفاده می‌کرد.

امام جمعه قم از همه ملت‌های اسلامی و به ویژه مردم ایران برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و یادآور شد: حضور در این راهپیمایی بر اقتدار ملت ایران می‌افزاید و برای امت اسلام کارساز خواهد بود.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول