اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله: صهیونیست‌ها به دنبال تأمین منابع مالی جنگ‌های نیابتی خود توسط مسلمانان هستند

رهبر انصارالله با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای سوءاستفاده از منابع مالی مسلمانان، تأکید کرد که اسرائیلی‌ها به دنبال سلب ابزارهای قدرت جهان اسلام هستند.

رهبر انصارالله: صهیونیست‌ها به دنبال تأمین منابع مالی جنگ‌های نیابتی خود توسط مسلمانان هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که صهیونیستها، یاوران شیطان هستند و در تلاشند تا تمامی ابزارهای قدرت امت اسلامی را از آنان سلب کنند.

الحوثی با بیان اینکه صهیونیستها به دنبال سلب اصول و مذهب از مسلمانان هستند، گفت: یهودیان در تلاش هستند که به دشمنی جهان اسلام با خود پایان دهند تا اینکه امت اسلام در قبال تلاشهای آنان برای تسلط بر خود، هیچ واکنشی نشان ندهد.

وی با بیان اینکه یهودیان قصد دارند امت اسلامی، توطئه‌های آنان را تأمین مالی و اجرایی کند، ادامه داد: آنان در تلاش هستند که مسلمانان هزینه جنگهای نیابتی‌شان را بپردازند. یهودیان در تلاش هستند سیاستها و مواضع را برای امت اسلامی تعیین کنند.

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه نقطه نخست در درگیری با صهیونیستها، مسئله ابراز دوستی با آنان است که قرآن کریم نسبت به این امر هشدار داده است، خاطر نشان کرد: موضعگیری درست این است که امت اسلام از طریق بسیج دائمی، از ارتباط با یهودیان مصون شود.

الحوثی با تأکید بر اینکه کشورهای عربی سازشکار با رژیم صهیونیستی باعث شده است که در ازای دوستی با صهیونیستها، علیه ملتهای خود دست به توطئه بزنند، گفت: نباید سکوت، گزینه امت اسلام در مقابله با دشمنان باشد. سکوت به معنای رساندن آنان به اهدافشان است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای سلب عزت، کرامت و قدرت مسلمانان، تصریح کرد: دشمنان در زمینه سیاسی می‌کوشند کاری کنند که متجاوزان بر امت اسلامی چیره شوند و اختلافات سیاسی در میان آنان ایجاد کنند.

رهبر انصارالله با اشاره به سود مادی دشمنان اسلام از مسلمانان، خاطر نشان کرد: یهودیان کاری کردند که مسلمانان از دلار استفاده کنند تا بیشترین نقش را در پیوند دادن اقتصاد جهانی به دلار ایفا کنند، ولی باید در همه زمینه‌ها با آنان وارد جنگ شد و درک کنیم که برای تسلط بر ما تلاش می‌کنند.

الحوثی با بیان اینکه آمریکاییها و صهیونیستها از هر گونه خیزش امت اسلامی جلوگیری می‌کنند و با سیاستهای مخرب، با آن می‌جنگند، تأکید کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از حاکمیت اسلام در کشورهایمان تلاش می‌کنند و دینهای جدیدی خلق می‌کنند تا آن را در جوامع ما گسترش دهند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول