اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساخت 50 راه روستایی در شرق هرمزگان تا پایان امسال

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۵۰ طرح راه روستایی شرق استان تا پایان امسال احداث می‌شود که برای تکمیل این طرح‌ها ۳۱ میلیارد و ۹۶۸ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

ساخت 50 راه روستایی در شرق هرمزگان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی رضایی لری امروز اظهار کرد: 50 راه روستایی در شرق هرمزگان در حال ساخت که ۱۵ طرح در بشاگرد، ۱۱ طرح در میناب، ۱۱ طرح در جاسک، 8 طرح در سیریک و 5 طرح در رودان است.

به گفته وی، در مجموع از محل مصوبات سفر رییس جمهور ۸۵۰ میلیارد تومان برای ۱۸ طرح راه روستایی و راهداری اختصاص یافت که همه این طرح‌ها براساس تعهدات صورت گرفته در حال اجرا است که ۲ طرح آن شامل پُل ۹ دهانه ۲۰ متری چارک بندرلنگه و بهسازی «تنگ بستک» و «چاه بنادر» شهرستان بستک به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت بالای ۵۰ درصد درحال انجام است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان درباره پل ماشنگی هم گفت: پل ماشنگی به زیارتعلی رودان دارای ۹ دهانه ۲۰ متری با تیرهای بتنی پیش‌ساخته است که در سال گذشته، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه فونداسیون این پل بتن‌ ریزی شده است، بیان کرد: عملیات احداث پل ماشنگی در محور روستایی ماشنگی زیارتعلی شهریورماه پارسال هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

رضایی لری گفت: با بهره برداری از این طرح، راه ارتباطی ۲۶ روستا و آبادی دهستان مسافرآباد بخش رودخانه شهرستان رودان با یکهزار و ۲۱۵ خانوار و جمعیت چهار هزار و ۱۰۹ نفر برقرار می‌شود.

به گزارش فارس، شهرهای شرقی هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول