اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دعوت مسؤولان استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان و فرماندار اصفهان در پیام‌های جداگانه از مردم اصفهان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

دعوت مسؤولان استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: از همه هموطنان و به خصوص مردم اصفهان دعوت می‌کنم که فردا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این راهپیمایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین باعث شده دشمن روز به روز ضعیف‌تر شود و این راهپیمایی علیه دشمن اسلام از عبادات است.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: فردا با شرکت در راهپیمایی در روز جهانی قدس یکی از یادگاران امام راحل(ره) و روز اعلام تنفر از غاصبان در منطقه فلسطین و اعلام نفرت واعلام محکومیت انسان‌های پلید که با مسلمانان از سال ۱۹۴۸ در حال جنگ هستند در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

مسلمانان نمادعینی «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هستند

همچنین سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس نوشت: یوم‌الله روز جهانی قدس، تجلی و نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مجاهد فلسطین است، روزی که همه عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان در مقابل رژیم جعلی و سفاک صهیونیست ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شده است: روز جهانی قدس، میراث سترگ بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است تا فریادی واحد و دشمن شکن در میان مسلمانان انسجام یابد و همه امت اسلام در آخرین جمعه از ماه ضیافت الهی، با عزمی راسخ و فریادی بلند، شعار «مرگ بر اسرائیل» سردهند و خفتگان عالم را به حق خواهی و مبارزه با نظام سلطه جهانی و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) فرا خوانند.

مرتضوی در بخشی دیگر از این پیام تصریح کرده است: امسال نیز مردم بصیر، شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اصفهان همچون دیگر عرصه‌های تجلی حضور مردمی و همچون سایر هموطنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با انسجامی بی‌بدیل، همگرایی بی‌نظیر و حضور حداکثری و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی روحیه ایثار، جهاد و مقاومت علیه استکبارجهانی و حکومت‌های ظالم را فراموش نمی‌کنند و با صلابت‌تر از همیشه در عرصه مقابله با ظالمان و دشمنان دین خدا و بشریت ایستادگی کرده تا نشان دهند که مسلمانان نمادعینی «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هستند و دشمنان نیز هرگز یارای مقابله با این عزم پولادین و اراده راسخ نبوده و نیستند.

استاندار اصفهان در پایان بیان کرده است: اینجانب ضمن دعوت از تمامی مردم شریف، ولایتمدار و معزز استان اصفهان، از اقشار گوناگون جهت شرکت در این آیین الهی و دشمن‌شکن، بار دیگر حمایت قاطع مردم مؤمن و خداجوی استان از مردم بی دفاع، مظلوم و ستم‌دیده فلسطین را ارج نهاده، توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را خداوند متعال مسألت می‌کنم.

روز قدس روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین است

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان نیز در پیامی نوشت: روز قدس روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که با نام خدا و تمسک به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین که به هیچ وجه اصل انسانی و قانون بین‌المللی پایبند نیست، مقابله می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرده است: این روز بزرگ نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایت صهیونیسم جهانی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس شریف از چنگال دژخیمان رهایی مردم بی‌دفاع فلسطین از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

احمدی درپایان تأکید کرده است: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت می‌کنم تا در روز جمعه از ساعت ۹:۳۰ در میدان امام خمینی(ره) حضور داشته باشند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای با آرمان‌های امام عظیم الشأن انقلاب بیعتی دوباره داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول