اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرویس‌دهی رایگان متروی اصفهان در روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از سرویس‌دهی رایگان متروی این کلان‌شهر در روز جهانی قدس خبر داد.

سرویس‌دهی رایگان متروی اصفهان در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو منطقه اصفهان، علیرضا خورزنی مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، اظهار کرد: همزمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در ترددها، ساعت سرویس‌دهی شرکت متروی اصفهان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز، ساعت آغاز کار مترو یک ساعت زودتر خواهد بود و شرکت مترو روز جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال جاری، مصادف با روز قدس از ساعت ۸ صبح ارائه خدمت خواهد کرد.

خورزنی گفت: این شرکت برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به صورت فوق‌العاده از ساعت ۸ تا ۱۵ در تمام ایستگاه‌ها و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه‌پل، آزادی، کوی امام و دفاع مقدس (صفه) ارائه خدمات خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان بیان کرد: به مناسبت روز جهانی قدس هزینه استفاده از مترو روز جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال جاری برای شهروندان و راهپیمایان رایگان خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول