اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

زنگ خطر برای سرمربی پارس جم پس از هتریک در شکست

تیم فوتبال پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران است که کورسوی امیدی برای هواداران فوتبال دوست استان تلقی می‌شود، اما نکته مهم آن است که این تیم در چند بازی گذشته خود آمار مثبتی را بر جای نگذاشته است.

زنگ خطر برای سرمربی پارس جم پس از هتریک در شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و در هفته گذشته با باخت مقابل تیم چادرملو اردکان در رتبه نهم جدول قرار گرفت تا شاگردان امید روانخواه سومین باخت پیاپی خود را تجربه کنند. 

مدیران پارس جنوبی جم پس از شکست سه بر دو مقابل تیم آرمان گهر در هفته بیست و پنجم، تصمیم به ایجاد تحولاتی در کادر فنی خود شدند که ثمره این تصمیم انتخاب امید روانخواه بجای ایمان رزاقی بود. 

روانخواه که پیش این هدایت نیروی زمینی بادران را برعهده داشت با امیدی مضاعف و نیرویی جوان پا به شهرستان جم گذاشت تا شاید بتواند چهره نارضایتی مدیران و هواداران این تیم را برچیند. 

شادگردان روانخواه در روز اولین حضور رسمی این مربی در نیمکت پارس جنوبی جم نتیجه را دو بریک به استقلال خوزستان واگذار کردند تا اولین تجربه حضور این جوان خوش نام چنگی به دل هواداران جمی نزند. 

پس از آن نماینده استان با روحیه‌ای افکنده به مصاف خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور رفتند که پارس جنوبی جم در این بازی هم نه نگفت و با نتیجه دو بر صفر به کار خود پایان داد.

این قصه کماکان ادامه داشت و شاگردان روانخواه در سومین تجربه حضور وی در هفته بیست و هشتم با باخت یک بر صفر مقابل تیم چادرملو اردکان هتریک کنند تا فشار هواداران بر روی مدیران، بازیکنان و کادرفنی همچنان باقی بماند.

حال باید دید مدیران باشگاه پارس جنوبی چه تدارکاتی در خصوص نتایج ضعیف نماینده استان در جام آزادگان دیده‌اند و آیا بازی بعدی پارس جنوبی جم که در مقابل استقلال ملاثانی است می‌تواند زنگ خطری از سوی مدیران باشگاه به روانخواه باشد یا خیر؟

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول