اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هنرنمایی ورزشکار خراسان جنوبی در اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی

فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی از ورزشکار شایسته شهرستان طبس خراسان جنوبی برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی کشورمان دعوت به عمل آورد.

هنرنمایی ورزشکار خراسان جنوبی در اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی کشورمان از ورزشکار شهرستان طبس خراسان‌جنوبی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی فوتبالی دعوت به عمل آورد.

 انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران از ۱۵ بازیکن برتر استان های کشور برای شرکت در مرحله اول اردوی آماده سازی تیم فوتوالی کشورمان به منظور گزینش نفرات اصلی تیم‌های رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان دعوت کرد.

 علیرضا میرزایی ورزشکار توانمند و با اخلاق شهرستان طبس به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی از سوی وحید ایمری، مربی تیم ملی فوتوالی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی به این اردو دعوت شد.

 اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی کشورمان از ۲۵ فروردین‌ماه امسال به میزبانی شهرستان گنبد کاووس استان گلستان آغاز و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد.

گفتنی است؛ رشته ورزشی فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند و انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیئت ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد.

 پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول