اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ریزش کوه در جاده‌های پل‌دختر/ عوامل راهداری محورها را بازگشایی کردند

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پل‌دختر گفت: ریزش کوه ناشی از بارندگی‌ها، جاده‌های مواصلاتی این شهرستان را مسدود کرد.

ریزش کوه در جاده‌های پل‌دختر/ عوامل راهداری محورها را بازگشایی کردند

روح‌الله شریف‌زاده شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: بر اثر شدت بالای بارندگی و ریزش سنگ در منطقه پاعلم و تنگ‌فنی، جاده پل‌دختر_اندیمشک مسدود شد که با حضور و تلاش نیروهای راه‌داری، این مسیر بازگشایی شد.

 وی افزود: ریزش کوه بر اثر بارش‌های رگباری همچنین جاده‌های مواصلاتی پل‌دختر_کرمانشاه در منطقه طول‌کش، پل‌دختر_خرم‌آباد در منطقه گاوزرده را مسدود کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پل‌دختر گفت: نیروهای راه‌داری شهرستان به محض اطلاع از این ریزش‌ها، عملیات پاک‌سازی را انجام و جاده‌ها را با بازگشایی کردند و هم‌اکنون در تمامی جاده‌های مواصلاتی شهرستان، تردد روان و برقرار است.

 وی افزود: ۹ اکیپ امدادی در ۶ نقطه از راه‌های مواصلاتی شهرستان پل‌دختر برای خدمات‌دهی و مقابله با هرگونه بحران بر اثر بارندگی در جاده‌های شهرستان در حال آماده باش هستند.

 شریف‌زاده یادآورشد: محور پل‌دختر_خرم‌آباد به علت ناایمن بودن در مقابل سیلاب مسدود و تا اطلاع ثانوی تردد در آن برقرار نیست و رانندگان می‌توانند از جاده جایگزین دهلیج استفاده کنند.

وی افزود: رانندگان و مردم برای ایمن ماندن از حوادث ناشی از بارندگی حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول