اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امنیت کشور مرهون تلاش سبزپوشان و حافظان امنیت است

امام جمعه گلوگاه گفت: امنیت ضروری ترین و مهمترین‌ مساله در کشور است و امنیت فعلی را مرهون تلاش سبزپوشان و حافظان امنیت هستیم.

امنیت کشور مرهون تلاش سبزپوشان و حافظان امنیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه،حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی همزمان با شهادت امام علی(ع) با حضور در بین کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه اظهار کرد: دشمن به دنبال بر هم زدن امنیت و ایجاد ناامنی در کشور است و حافظان امنیت جانانه در برابر دشمن ایستادند و امنیت کشور را مرهون تلاش شان هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت پیش‌نیاز تمام فعالیت‌های جامعه است، گفت: تلاش همه‌ سبزپوشان و حافظان امنیت موجب شد تا انروز از این آرامش برخوردار باشیم.

امام جمعه گلوگاه گفت: مهم‌ترین نیاز یک جامعه امنیت در حوزه‌های مختلف است که بخش عمده تأمین آن بر عهده سبز پوشان فراجا است و در این شهرستان با قوت اجرایی می شود.

حجت‌الاسلام  میراحمدی یادآور شد: در برهه‌ای از زمان دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب با همه توان وارد شد و حافظان امنیت جانانه در این بخش ایستادند و امنیت امروز  را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کسانی هستیم که در ایام مختلف سال، آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می‌کنند.

وی برقراری نظم و امنیت برای شهروندان در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت رهبری نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه گلوگاه افزود: یکی از اولویت‌های نظام اسلامی، امنیت است که با مجاهدت پلیس و سایر دستگاه‌های امنیت‌ساز در کشور ما محقق شده است.

حجت‌الاسلام میراحمدی گفت: امنیت ضروری‌ترین و مهمترین‌ مساله در کشور است و امنیت فعلی را مرهون تلاش سبزپوشان و حافظان امنیت هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول