اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راهیابی دانش آموز شیرازی به المپیاد جهانی جغرافیا

یک دانش آموز از آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با عضویت در تیم ملی چهارنفره جمهوری اسلامی به المپیاد جهانی جغرافیا اعزام می شود.

راهیابی دانش آموز شیرازی به المپیاد جهانی جغرافیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، خانم فاطمه علی نژاد طیبی؛ دانش آموز پایه یازدهم رشته علوم انسانی دبیرستان فرزانگان سادات رفیعی ناحیه یک شیراز است.

این دانش آموز شیرازی پس از شرکت در المپیاد کشوری با کسب امتیازات برتر به عضویت تیم ملی چهارنفره جمهوری اسلامی اعزامی به المپیاد جهانی جغرافیا در آمد.

خاطر نشان می شود: نوزدهمین المپیاد جهانی جغرافیا در ۲۰۲۳ در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پی کسب این موفقیت توسط این دانش آموز شیرازی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام محمد خلیل عسکری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی گمان استان پرافتخار فارس و شهر شیراز که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب یکی از قله‌های برجسته‌ی کشور در نیروهای انسانىِ ممتاز، علم، ادب و در پیشرفتهای گوناگون است سرشار از دانش آموزان توانمند و مستعد است که بااستفاده از اصل بزرگ «ما می توانیم» و با باورمندی به این اصل، می توانند با اراده، انگیزه و پشتکار در عرصه و‌ میدان های مختلف موفق و پیروز باشند که دانش آموز عزیزم سرکار خانم فاطمه علی نژاد طیبی نمونه بارز آن می باشد.

اینجانب لازم میدانم این افتخار آفرینی و راهیابی و عضویت دانش آموز سرکار خانم فاطمه علی نژاد طیبی به تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات جهانی جغرافیا در کشور اندونزی را به ایشان ، خانواده محترم و همه همکاران عزیز فرهنگی ام خصوصا در دبیرستان فرزانگان سادات  رفیعی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز که در این مسیر موفقیت موثر بوده اند تبریک گفته و توفیق همگان را از خداوند منان خواستارم.

محمد خلیل عسکری
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

پایان پیام / ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول