اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| سامانه اون جیب باشگاه تخفیف دانشجویی/ دانشجویی با جیب پر

میز دانشجو در این قسمت سعی دارد، سامانه اون جیب که باشگاه تخفیف دانشجویی است به شما معرفی کند.

میز دانشجو| سامانه اون جیب باشگاه تخفیف  دانشجویی/ دانشجویی با جیب پر

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  میز دانشجو در این قسمت سعی دارد، سامانه اون جیب که باشگاه تخفیف دانشجویی است به شما معرفی کند.

* اون جیب چیست؟

اون جیب باشگاه تخفیفی بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد یک استارت آپ توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه در شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است. دانشجویان می توانند خرید اینترنتی خود را از طریق اون جیب انجام دهند تا درصدی از هر تراکنش  به عنوان شهریه توسط شهریه به دانشگاه پرداخت شود.در بروزرسانی های اون جیب خدمات بیشتری نیز به کاربران ارائه خواهد شد.

* چه فروشگاه هایی از طریق  اون جیب در دسترس هستند؟

فروشگاه های معتبر و متنوع در حوزه های مختلف در اون جیب در دسترس هستند،که به هزاران کاربران خود از جمله دانشجویان خدمت  ارائه می‌کنند.
در حال حاضر تعدادی فروشگاه ها زیاد نیست اما  اون جیب دائم در حال مذاکره است تا سبد خدمات خود را بیشتر و تکمیل کند.

* اون جیب چطور شهریه دانشگاه پرداخت می کند؟

دانشجویان با انجام هرتراکنش از طریق اون جیب مبلغی را به عنوان اعتبار شهریه دریافت می‌کندکه جزئیات آن در حساب کاربری قابل مشاهده است، آنچه در بازه زمانی سه ماهه مبالغی که توسط هردانشجو جمع آوری شده باشد را به عنوان بخشی از شهریه به حساب دانشگاه واریز می‌کند.

* ماشین حساب اعتبار شهریه و جیبا
 
دانشجویان همچنین می توانید در این  بخش میزان دریافتی را محاسبه کنید. کافیست ضریب محصولی که  می‌خواهید بخرید را انتخاب، سپس مبلغ خرید خود را مشخص کنید و ببینید با این خرید  چقدر اعتبار شهریه و جیبا به دست می‌آورید.
 

 
* نکات مهم در مورد سامانه اون جیب 
 
در صورت کسب دست کم ۵۰ هزار تومان اعتبار توسط کاربر پس از پایان هر فصل شمسی به حساب شهریه کاربر پرداخت می‌شود که در آموزشیار یا( آموزشیار پلاس)  قابل رویت است، در صورتی که در طول یک فصل اعتبار کاربربه ۵۰ هزارتومان نرسد این اعتبار به فصل بعد منتقل می شود.
کاربران در سامانه اون جیب بر مبنای مجموع جیباهای دریافت شده در سطوح مختلف قرار می‌گیرند که بر مبنای آن می توانند در قرعه کشی مربوط به آن سطح شرکت کنند و از سایر خدمات ارائه شده بهره مند شود.
اعتبار خرید توسط کاربر پس از پایان یافتن زمان مرجوعی یا لغو سفارش از یک فروشگاه در صورت عدم مرجوع یا لغو سفارش قابل استفاده خواهد بود.
 
* اون جیب صرفا ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.
 
جبران خسارت در سامانه اون جیب: 
 
در صورت قطع دسترسی یا بروز مشکل در زیرساخت پرداخت وجوه شهری به فصل بعد منتقل می‌شود و در صورت تداوم مشکل تا فصل بعد و اعتبارات کاربران به صورت نقدی به شماره حسابی که دانشجویان معرفی می‌کنند واریز می‌شود.
 
پایان پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول