اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

محدودیت اراضی، چالش شرکت‌های دانش بنیان و فناور

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: یکی از چالش‌های ما در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و فناور محدودیت اراضی این پارک جهت واگذاری به واحدهای فناور است.

محدودیت اراضی، چالش شرکت‌های دانش بنیان و فناور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان که با هدف بررسی راه‌های گسترش اراضی پارک جهت واگذاری به واحدهای فناور و دانش بنیان استان، اظهار کرد: یکی از چالش‌های ما در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و فناور محدودیت اراضی این پارک جهت واگذاری به واحدهای فناور است.

وی، بیان کرد: در حال حاضر زمین‌های پارک علم و فناوری لرستان حدود 20 هکتار است. این در حالی است که تعداد زیادی از واحدهای فناور و دانش بنیان استان برای ایجاد و توسعه ظرفیت تولیدی خود، به زمین نیاز مبرم دارند و این متراژ پاسخگوی نیاز استان نیست.

مدیرکل راه و شهر سازی لرستان نیز در این بازدید با اشاره به قوانین واگذاری زمین به دستگا‌ه‌های اجرایی و نیاز مبرم استان به توسعه زیرساخت‌های رونق تولید، گفت: ما موافقت خود را با واگذاری حداقل 5 هکتار زمین در فاز اول به پارک علم و فناوری لرستان اعلام می‌کنیم.

وحید کرم الهی خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهر سازی استان جهت توسعه اراضی مورد نیاز پارک علم و فناوری همکاری لازم را خواهد داشت.

وی بیان کرد: ما همچنین اقدامات لازم برای کمک به احداث راه دسترسی مستقل به پارک علم و فناوری را انجام می‌دهیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول