اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بیانیه کانون تربیت اسلامی/ دعوت از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.

بیانیه کانون تربیت اسلامی/ دعوت از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت روز قدس آمده است: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، حملات سبوعانه به مناطق مسکونی سوریه و ایجاد ناامنی برای کودکان و دانش‌آموزان در مراکز آموزشی آن، تحرکات مشکوک و تهدیدآمیز در نوارهای مرزی برخی همسایگان، نشان دهنده ماهیت خبیث و ددمنشانه و خونریز و افول قدرت پوشالی آن است.

آنچه بارها دیده‌ایم افزایش تبلیغات دروغ بنگاه های خبری اسلام هراسی، تروریسم بین‌المللی، نفوذ و جاسوسی و مزاحمت‌های امنیتی و افزایش وقاحت در تعرضات نظامی رژیم صهیونیستی در سایه حمایت استکبار غرب در مقابل قیام ایمانی و انقلابی جبهه مقاومت بوده است.

اقامه نماز جماعت و جمعه در مسجد الاقصی توسط مسلمانان شجاع در مقابل زور و وحشت و تهدید سربازان زره پوش نتانیاهو و مقاومت و مبارزه مردم غزه در برابر بمباران‌های ارتش رژیم اشغالگر فلسطین و پاسخ موشکی جبهه مقاومت و حمایت مردم آزاده در جهان و برپایی پرچم فلسطین در اجتماعات مهم ورزشی و سیاسی جهان و طرد نمایندگان رژیم اشغالگر در مجامع بین‌المللی همه و همه علایم مرگ رژیم غاصب هست و از سوی دیگر اعتراضات داخلی و مهاجرت یهودیان از فلسطین اشغالی و استعفای سران جنگ رژیم و تعویض پی در پی نخست وزیر و کابینه و زیاده خواهی‌های یهودی افراطی نتانیاهو و مسافرت‌های بزدلانه نشان پاشیدگی درونی آن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نفس قدسی امام راحل(ره) ، نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب و روز تجلی قدرت متراکم جهان اسلام در مقابل ستمگران است. روز قدس، مرزهای تعلق به یک نظام و یک تفکر را درنوردیده و به معیار و میثاقی برای اعتراض و مقابله با جریانات ضد بشری ، تمامیت خواهی استکباری، بروز فریاد آزادی خواهی و جریان ظلم ستیزی گردیده است. فارغ از هر تفاوت رنگ و ظاهر و قوم و مرزهای فکری و جغرافیایی، روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک و آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت و مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکباری است.

کانون تربیت اسلامی، از ملت مسلمان ایران، همه اتباع مسلمان مقیم ایران و ملت‌های کشورهای اسلامی، همه آزادیخواهان و مطالبه‌گران صلح جهانی و به ویژه از دانش‌آموزان و فرهنگیان با بصیرت ایران اسلامی، دعوت می‌نماید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ، شرکت نموده و جشن مقدماتی سر نگونی رژیم کودک‌کش و نامشروع و غده سرطانی منطقه مسلمان را با سنت الهی ان الباطل کان زهوقا به نمایش بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول