اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 6 هزار تن آرد یارانه ای در 650 نانوایی ایلام

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: 650 واحد نانوایی در ایلام فعال است که با توجه به پخت نوع نان، ۶ هزار و ۳۰۰ تن آرد یارانه‌ای نوع یک یا دو دریافت می‌ کنند.

توزیع 6 هزار تن آرد یارانه ای در 650 نانوایی ایلام

سعید شریفی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام دارای ۶۵۰ واحد نانوایی فعال است که این تعداد نانوایی در ماه با توجه به پخت نوع نان، ۶ هزار و ۳۰۰ تن آرد یارانه‌ای نوع یک یا دو دریافت می‌کنند.

وی افزود: همه نانوایی‌های استان مجهز به دستگاه کارتخوان نانینو هستند که هر تراکنش روزانه ۳۰ درصد برای آن واحد نانوایی کارمزد و سود محاسبه می‌شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با بیان این که سامانه نانینو مبتنی بر عملکرد واحد نانوایی عمل می‌کند، گفت: به ازای کم یا گران فروشی و تخلف محرز شده یا عملکرد مطلوب ۱۰ درصد سهمیه آرد واحد‌های نانوایی کم یا زیاد می‌شود. 

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ واحد نانوایی مجهز به مشعل دوگانه سوز و برق اضطراری هستند و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دیگر نانوایی‌ها تعداد این واحد‌های دوگانه سوز و مجهز به منبع آب و برق اضطراری افزایش خواهد یافت. 

این مقام مسئول بیان کرد: پنج هزار و ۲۵۰ تن آرد سهمیه برای نانوایی‌های مناطق شهری است که ۵۰۰ تن آرد روستایی توسط تعاون روستایی و ۵۵۰ تن آرد عشایری از سوی امور عشایر در طول ماه توزیع می‌شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول