اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزارت خارجه آلمان میزبان نئونازی‌های اوکراین شد

وزارت خارجه آلمان از همسر فرمانده گردان نظامی نئونازی‌های اوکراین برای سفر به برلین و گفتگو درباره عواقب جنگ با روسیه دعوت کرد.

وزارت خارجه آلمان میزبان نئونازی‌های اوکراین شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه همراهی و حمایت کشورهای غربی از جنگ اوکراین با روسیه، این‌بار برلین قرار است میزبان نئونازی‌های اوکراینی بود.

وزارت خارجه آلمان تحت هدایت «آنالنا بائربوک» امروز (سه‌شنبه) از «کاترینا پروکوپنکو» همسر فرمانده گردان نظامی نئونازی «آزوف» در ارتش اوکراین برای سفر به برلین دعوت کرده است.

به نوشته وبگاه «یونگه ولت»، این وزارتخانه گفت پروکوپنکو در یک گفتگوی کارشناسی درباره «وضعیت سربازان اوکراینی در اسارت روسیه و بارهای سنگینی که بر جامعه اوکراین ناشی از جنگ روسیه تحمیل شده» شرکت کرده است.

رسانه‌های آلمانی می‌گویند نشست پروکوپنکو با مقام‌های وزارت خارجه این کشور، دور از چشم رسانه‌ها و به‌صورت محرمانه انجام شد تا اینکه امروز خبر آن را منتشر کردند.

پیش از این نیز «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان ضمن بیان این که غرب باید برای دیگری طولانی در اوکراین آماده شود، گفته بود حتی پس از پایان جنگ، عواقب این رویارویی همچنان ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز گفته گفت که آلمان با تأمین تسلیحات برای اوکراین، نقش فعالی در این جنگ ایفا می‌کند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول