اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پاسخ شهرداری درمورد انحلال شرکت کنترل ترافیک باید منطقی و قانونی ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسائل مطرح شده در خصوص شرکت کنترل ترافیک در صحن شورا یکطرفه بود و پاسخ از سوی شهرداری به هر شکلی که صلاح باشد باید به صورت منطقی و قانونی ارائه شود.

پاسخ شهرداری درمورد انحلال شرکت کنترل ترافیک باید منطقی و قانونی ارائه شود

به گزارش فارس، مهدی چمران همچنین در یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش تشکری هاشمی در خصوص انحلال شرکت کنترل ترافیک گفت: مسائلی که مطرح شد یکطرفه بود و پاسخ آن از سوی شهرداری به هر شکلی که صلاح باشد می‌تواند در صحن شورا یا هر جلسه دیگری به شکل منطقی و قانونی ارائه شود.

چمران ادامه داد: امروز نیز پیشنهادی برای جلسه هم اندیشی با حضور مسئولین این شرکت و شهرداری برای بررسی مسائل مختلف ارائه شد و قطعا در جلسه‌ای این موضوعات بررسی می‌شود و مدارک ارائه و اعضای شورا نیز در ریز مسائل و مدارک قرار خواهند گرفت و در این جلسه از نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: اساسنامه و مبانی باید مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس آن تصمیم گیری اتخاذ شود. بی تردید فراتر از این موضوع نیز چیزی نخواهیم داشت و این مسئله را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. امیدواریم نتیجه مطلوب مورد رضای الهی و نفع شهر و شهروندان باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول