اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همکاری قرقیزستان و چین در زمینه مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر

وزیرکشور قرقیزستان با وزیر امنیت عمومی چین درشهر بیشکک دیدار و در مورد همکاری‌های دوجانبه بین نهادهای مجری قانون گفت‌وگو کرد.

همکاری قرقیزستان و چین در زمینه مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «اولان نیازبکوف» وزیر کشور قرقیزستان با «دو هانوی» معاون وزیر امنیت عمومی و رئیس کابینه دولتی مبارزه با تروریسم چین در چارچوب ساختار منطقه‌ای ضدتروریستی سازمان همکاری شانگهای در بیشکک دیدار و گفت‌وگو کرد.

نیازبکوف خاطرنشان کرد: امروزه جنایات سازمان یافته، افراط‌گرایی و قاچاق مواد مخدر با تلاش‌های یک دولت شکست ناپذیر هستند. مبارزه با آنها مستلزم و اقدام مشترک و هماهنگ توسط سازمان‌های مجری قانون بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای مرزی و همسایه است.

وی گفت: کشورهای ما مواضع مشترکی در مورد مسائل همکاری در مبارزه با تروریسم بین المللی، جدایی طلبی و افراط گرایی و همچنین جرایم سایبری، جنایات سازمان یافته فراملیتی و تهدید قاچاق مواد مخدر دارند.

هانوی آمادگی خود را برای توسعه بیشتر و گسترش همکاری‌ها تایید و خاطرنشان کرد که روند مثبتی در هماهنگی وزارتخانه‌های دو کشور وجود دارد.

در پایان این دیدار موضوعات تقویت بیشتر روابط قرقیزستان و چین مورد بررسی قرار گرفت و هر دو طرف از سطح فعلی همکاری‌های دوجانبه بین نهادهای مجری قانون قدردانی کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول