اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت حفظ رویکرد مردمی در اجرای طرح گردشگری میانکاله

معاون سیاسی ،امنیتی استاندار مازندران گفت: طرح گردشگری و طبیعت‌گردی شبه جزیره میانکاله باید با رویکرد مردمی تهیه و اجرایی شود.

ضرورت حفظ رویکرد مردمی در اجرای طرح گردشگری میانکاله

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جلسه بررسی طرح طبیعت‌گردی میانکاله با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح در شناسایی ویژگی‌های ممتاز گردشگری زیست بوم طبیعی میانکاله، اظهار کرد: در اجرای این طرح هیچ آسیبی نباید به اکوسیستم طبیعی میانکاله وارد آید. 

وی با اشاره به نقش ویژه سمن‌های زیست محیطی و تشکل‌های مردم‌نهاد در پایداری سامانه طبیعی این شبه جزیره، افزود: به بهانه گردشگری نباید به کالبد محیط زیستی میانکاله که ارزش تاریخی و جهانی دارد، خدشه وارد شود.

سلگی خواستار رعایت استانداردهای محیط زیست در تدوین طرح طبیعت گردی با رویکرد گردشگری در میانکاله شد و ادامه داد: سازمان محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری باید در هماهنگی کامل از این اثر تاریخی طبیعی صیانت کنند‌.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: طرح گردشگری و طبیعت گردی شبه جزیره میانکاله باید با رویکرد مردمی تهیه و اجرایی شود.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیران کل محیط زیست و گردشگری و میراث فرهنگی مازندران و کارشناسان برگزار شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول