اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صیاد شیرازی سرباز اسلام و قرآن بود/ شجاعت و پرهیزگاری دو ویژگی ممتاز او در اوج نبرد

جانشین فرماندهی قرارگاه نیروی دریایی ارتش ناوگان جنوب گفت: شهید صیاد شیرازی با پرهیزگاری و شجاعت شکافنده جبهه دشمنان در سخت‌ترین لحظات نبرد بود.

صیاد شیرازی سرباز اسلام و قرآن بود/ شجاعت و پرهیزگاری دو ویژگی ممتاز او در اوج نبرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار جلیل مقدم جانشین قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: یاد این سردار عزیز همیشه با ماست و یاد او بیعت با رهبری و نظام است.

 

 

وی افزود: او در شجاعت، ایمان، پرهیزگاری و مدیریت جنگ الگویی ویژه بود و در تمامی صحنه‌های نبرد در خط مقدم می‌ایستاد و دوشادوش رزمندگان پیش می‌رفت.

امیردریادار مقدم با یادآوری بوسه رهبری بر تابوت این شهید بزرگوار و حضور ایشان بر مزار وی در صبح فردای تدفینش، بکار بردن القابی همچون سرباز دین و قرآن از سوی فرمانده معظم کل قوا برای آن شهید را نشانه دیگری بر ویژگی‌های ممتاز شهید صیاد شیرازی دانست.

به گزارش فارس، مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی صبح امروز به میزبانی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و با حضور باشکوه واحدهای مختلفی از نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان برگزار شد.

پایان پبام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول