اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عضو شورای شهر مشهد: بروز اختلافات در انتخاب شهردار یک امر عادی است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرایند انتخاب شهردار یک فرایند شورایی و بر اساس نظر اکثریت است و بروز اختلاف در این فرایند کاملا عادی است.

عضو شورای شهر مشهد: بروز اختلافات در انتخاب شهردار یک امر عادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نشست انتخاب شهردار کلانشهر مشهد با حاشیه هایی همراه بود. به نحوی که یک عضو شورای شهر مشهد در واکنش به تصمیم رییس شورا برای اعلام رای خود پس از  شمارش آرا گفت: شما در حق مردم مشهد جفا می کنید، بزرگترین حقی که برگردن شماست حق الناس است، حق سیاسی نیست.

حسین حسامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد درباره روند انتخاب شهردار اظهار کرد: فرایند انتخاب شهردار یک فرایند شورایی و بر اساس تصمیم و نظر اکثریت شورا است.

وی افزود: گزینه های زیادی برای سکانداری شهرداری مشهد وجود داشت. در ابتدا ۲۹ گزینه به عنوان کاندیدای شهرداری انتخاب شدند و در فرایند رای گیری های مجدد به ۸ گزینه رسیدیم. برخی از نامزدها  نیز در فرآیند بررسی شهردار انصراف دادند.

حسامی ادامه داد: شهردار منتخب مشهد با رای اکثریت آرا و از میان ۶ نفر از نامزدها انتخاب شد و به زودی فرایندهای قانونی و معرفی او به وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی درباره برخی حواشی خبرساز صحن شورای شهر مشهد گفت: نظام شورایی یک نظام مبتنی بر رای اکثریت اعضا است. قطعاً برخی اعضا بر روی گزینه مورد نظر خود تاکید دارند اما آنچه شهردار را انتخاب می کند آرای همه افراد حاضر در صحن شورا است. بنابراین بروز برخی اختلافات در در فرایند انتخاب شهردار یک امر عادی است.

عضو شورای شهر مشهد گفت: همان طور که خود اعضای شورا با رای مردم و بر اساس یک فرایند دموکراتیک انتخاب می شوند شهردار هم با رای اعضا انتخاب می شود و همه آرزوی موفقیت و خدمت به زائران و مجاوران برای آقای قلندر داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول