اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

4 شب نقالی و پرده‌خوانی ویژه رمضان

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی می‌پردازند.

4 شب نقالی و پرده‌خوانی ویژه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان پرده‌های علوی از دوشنبه بیست‌ویکم تا پنج شنبه بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۲ به مدت چهار شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، صادق کیانی‌مقدم و الهه تاجیک به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی می‌پردازند.

محمدرضا معجونی بازیگر تئاتر و نقال است که پیش از این هم در آثار مختلفی در رابطه با عاشورا و یا تئاتر‌های کودک و نوجوان به ایفای نقش پرداخته است.

کیاین مقدم هم کارگردان و نویسنده آثار کودک و نوجوان است که دبیری بخش «قصه های 90 ثانیه‌ای» جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را نیز برعهده داشته است.

الهه تاجیک هم قصه‌گو و نویسنده آثار کودک و نوجوان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول