اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کلاهبرداری 102 میلیارد ریالی در فروش عتیقه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باندی با مبلغ کلاهبرداری 102 میلیارد ریال در فروش عتیقه خبر داد.

کلاهبرداری 102 میلیارد ریالی در فروش عتیقه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با عنوان فروش  عتیقه، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی و با تشکیل تیم های عملیاتی دو نفر از متهمان اصلی در عملیات ضربتی پلیس در شهرهای تبریز و اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال در فروش اشیاء قدیمی و عتیقه اعتراف کردند.

عبدی با اشاره به شگرد متهمان در این کلاهبرداری گفت: متهمان با طرح نقشه قبلی پس از انتخاب سوژه با پیشنهاد اغواگرانه و وسوسه انگیز خرید و فروش اشیای قدیمی و عتیقه، مال باخته را ترغیب به خرید و با قرار صوری معامله،  دلار و طلاهای همراه فرد خریدار  را تصاحب و به سرعت از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به شهروندان توصیه کرد، در خرید و فروش ها حتما به نکات امنیتی توجه کرده و از معامله با افراد غریبه و نامطمئن خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول