اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشخیص نیاز به تعویض باتری یو پی اس

اکثر سیستم های یو پی اس به باتری ها به عنوان منبع انرژی خود متکی هستند. با این حال، باتری ها اغلب مستعد خرابی هستند و خود نیاز به تعویض دارند. اما چگونه می توان تشخیص داد که باتری یو پی اس نیاز به تعویض قطعی دارد؟

تشخیص نیاز به تعویض باتری یو پی اس

به گزارش گروه تبلیغات و آگهی خبرگزاری فارس از قزوین، باتری های قدیمی اغلب ضعیف ترین حلقه هر منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) هستند. سیستم‌های UPS با ارائه منبع تغذیه اضطراری به بار الکتریکی شما در صورت قطع برق، به دستگاه‌های شما این امکان را می‌دهند که به اندازه کافی کار کنند تا ژنراتور به کار بیفتد یا تا زمانی که خاموشی مناسب رخ دهد. آن‌ها همچنین از دستگاه‌های شما در برابر نوسانات برق، خاموشی، خاموشی و گذرا برق محافظت می‌کنند.

اکثر سیستم های یو پی اس به باتری ها به عنوان منبع انرژی خود متکی هستند. با این حال، باتری ها اغلب مستعد خرابی هستند و خود نیاز به تعویض دارند. اما چگونه می توان تشخیص داد که باتری یو پی اس نیاز به تعویض قطعی دارد؟

در اینجا، ما تعدادی از علائم هشدار دهنده، و همچنین راه هایی برای تایید نیاز به جایگزینی و گزینه های شما برای انجام این کار را بیان می کنیم. برای شروع آماده اید؟

علائم هشدار دهنده تعویض باتری یو پی اس 

زنگ خطر کاهش عملکرد باتری به صدا درآمد. اکثر سیستم های یو پی اس دارای سیستم هشدار برای عملکرد باتری هستند. دستگاه یک خودآزمایی دوره ای را اجرا می کند و فقط زمانی که نیاز به تعویض باتری 100 آمپر صبا باشد، سیگنال هشدار می دهد. معمولاً این سیگنال به شکل چراغ نشانگر یا صدای زنگ می باشد. اگر سیستم نظارتی راه‌اندازی کرده‌اید، ممکن است هشدارها را از طریق ایمیل یا ارتباطات دیجیتال جایگزین نیز دریافت کنید.

بازدیدهای نگهداری پیشگیرانه

تکنسین خدمات UPS شما باتری ها را در طول سال، طی بازه های زمانی مشخص برسی می کند. آنها به راحتی می توانند خوانش مانیتورینگ باتری شما را با مشخصات مجاز OEM مقایسه کنند تا اطمینان حاصل شود که باتری ها عملکرد خوبی دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند بر اساس خوانش‌های مانیتورینگ خود، توصیه‌ها و نظرات تخصصی در مورد سلامت باتری شما ارائه دهند.

رفتار و علائم عجیب

هنگامی که به خرابی نزدیک می شود، باتری ها اغلب علائم عجیبی را نشان می دهند که می توانید از آنها برای قضاوت در مورد عمر باقی مانده باتری 65 آمپر صبا خود استفاده کنید. به طور معمول، تکرار آلارم ها، چشمک زدن چراغ های پنل و نمایشگرهای عجیب ترمینال، همه از علائم خرابی باتری یو پی اس هستند.

باتری کهنسال

هر سازنده باتری یک کد تاریخ روی باتری های خود قرار می دهد که به شما می گوید باتری شما چه زمانی ساخته شده است. در بیشتر موارد، باید انتظار داشته باشید که باتری های یو پی اس شما حداکثر سه تا چهار سال عمر کنند. در حالی که این طول عمر بسته به نیازهای سیستم شما و بار مورد استفاده در سیستم می تواند متفاوت باشد، اگر مطمئن شدید باتری ها به این پایان طول عمر خود می شوند، احتمالاً زمان آن رسیده است که جایگزینی را در نظر بگیرید و با پرسو جو در رابطه با قیمت باتری یو پی اس ، مناسب ترین گزینه را برای تهیه باتری جایگزین انتخاب کنید.

هنگامی که باتری شروع به کاهش ظرفیت نامی خود می کند.

هنگامی که سیستم باتری شما دیگر نمی تواند حداقل 80 درصد ظرفیت نامی خود را در آمپر ساعت تامین کند، احتمالاً نشان دهنده این است که باتری ups شما نیاز به تعویض دارد. به طور معمول، زمانی که باتری به این درصد برسد، روند پیری به سرعت تسریع می‌شود و عمر مفید باتری رو به پایان میرود. این به معنای واقعی کلمه می تواند یک شبه اتفاق بیفتد و شما را مجاب کند باتری 42 آمپر صبا جدید خریداری کنید.

ترخیص زودرس

اگر باتری های یو پی اس شما زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند و زودتر از حد معمول خود تخلیه می شوند، این نشانه قطعی است که عمر باتری تقریباً به پایان رسیده است. چگونه می توان تایید کرد که باتری یو پی اس شما نیاز به تعویض دارد؟

هنگامی که باتری شما شروع به نمایش هر یک از سیگنال های هشدار بالا می کند، می خواهید تأیید کنید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. چند روش وجود دارد که می توانید به تنهایی برای این کار پیاده سازی کنید.

ابتدا باتری ها را بررسی کنید.

در برخی موارد، ممکن است بتوانید به سادگی با نگاه کردن به باتری متوجه شوید که آیا باتری نیاز به تعویض دارد یا خیر. اگر هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید، تقریباً به طور قطع نشان می دهد که باتری شما نیاز به تعویض فوری دارد و می توانید برای دریافت قیمت باتری موتور یا باتری یو پی اس که به آن احتیاج دارید با کارشناسان صبا باتری ارتباط برقرار کنید:

. ترمینال های خراب
· برآمدگی در بدنه
· ترک در پلاستیک
· نشت بیش از حد
· هرگونه تغییر رنگ

این تغییرات در ظاهر فیزیکی باتری می تواند نشانه شارژ کم ، شارژ بیش از حد یا صرفاً عدم نگهداری صحیح باتری باشد. اگر باتری را بررسی کرده اید و هیچ یک از موارد بالا را پیدا نکردید، به مرحله بعدی بروید.

ولتاژ باتری را تست کنید.

اگر یک ولت متر دقیق در دسترس دارید، آن را به باتری خود متصل کنید و ولتاژ خوانده شده را با ولتاژی که باتری می‌تواند ارائه دهد مقایسه کنید. اگر متوجه اختلاف بین این دو عدد شدید می تواند هر یک از حالات زیر را نشان دهد:
· باتری شما یک اتصال کوتاه را تجربه کرده است.
· باتری شما دارای سلول مرده است.
· باتری شما سولفاته شده است.

باتری‌های سولفاته معمولاً نمی‌توانند به شارژ کامل برسند و به مراتب سریع‌تر از باتری سالم تخلیه می‌شوند. هر یک از حالات فوق نیاز به تعویض باتری دارد. زمانی که باتری لیفتراک شما با این مشکل مواجه شد، می توانید قیمت باتری لیفتراک را از کارشناسان صبا باتری بپرسید و خرید باتری را با اطمینان خاطر انجام دهید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول