اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بودجه سال 1402 شهرداری گرگان ابلاغ شد

بودجه سال 1402 شهرداری گرگان با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار گرگان ابلاغ شد.

بودجه سال 1402 شهرداری گرگان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور «مهدی مهیایی» معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان، «حسین علیقلی زاده» مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، «عیسی پایین محلی» فرماندار شهرستان گرگان، «سید محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

شهردار گرگان با اشاره به بودجه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲  در این جلسه اظهار کرد: همکاران بنده در سال ۱۴۰۱ تمام توان خود را برای تحقق بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی انجام دادند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی تصریح کرد: از مجموع بودجه سال گذشته، ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق فروش املاک و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری دیده شده بود.

شهردار گرگان گفت: با این وجود به خاطر تورم موجود ما از حدود یک سوم از اختیار فروش املاک استفاده و تلاش کردیم از سرمایه های شهرداری حفاظت کنیم.

سیدالنگی با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان بیان کرد: همه شهروندان و مسافرانی که از شهر گرگان بازدید کردند خدمات محسوسی را احساس کردند و برخلاف سال گذشته آرامش به طور کامل برقرار بود.

وی به شعار امسال اشاره و اظهار کرد: شهرداری در لایحه عوارضی که تهیه کرده، حداقل رشد در حوزه ساخت و ساز را لحاظ کرده تا با مهار تورم در این بخش به رشد تولید مسکن و انبوه سازان ساختمانی کمک کرده باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول