اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تذکر لسانی به جای ممانعت از ورود افراد بی حجاب به مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری از مترو تهران در رابطه با احتمال ممانعت از ورود بانوان بی حجاب به مترو، توضیحاتی ارائه داد.

تذکر لسانی به جای ممانعت از ورود افراد بی حجاب به مترو

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری از مترو در حاشیه صد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال ممانعت از ورود بانوان بی‌حجاب به مترو گفت: پلیس هر ابلاغیه‌ای داشته باشد برای پرسنل و نیروهای آن لازم‌الاجرا است لذا اگر دستوری در این زمینه داده باشد به تبع پرسنل پلیس مترو نیز آن را اجرا می‌کند ولی در خصوص جزئیات این موضوع اگر ابلاغیه‌ای وجود داشته باشد، مطلع نیستم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: کمیته عفاف و حجاب شهرداری و مترو بابت ممانعت ورود این افراد تصمیمی نگرفته و تنها تذکر لسانی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این تذکرات توسط پرسنل مترو داده می‌شود، گفت: در حال حاضر حسب وظیفه ذاتی خود به بانوانی که کشف حجاب کرده‌اند، تذکر داده می‌شود و برای ممانعت از ورود و یا ارائه خدمات تصمیمی گرفته نشده است.

درستی تصریح کرد: تا صبح امروز در خصوص ابلاغ فرماندهی فراجا چیزی را مشاهده نکردم و این خبر را صبح امروز در رسانه‌ها دیدم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول