اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نامه اهالی فین به رییس جمهور/ درخواست ایجاد دانشگاه آزاد

اعضای شورای شهر و جمعی از اهالی فین در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار دستور وی مبنی بر ایجاد دانشگاه آزاد در این بخش شده اند.

نامه اهالی فین به رییس جمهور/ درخواست ایجاد دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اعضای شورا و جمعی از اهالی فین بندرعباس در نامه ای به رییس جمهور خواستار ایحاد دانشگاه آزاد این باغشهر شده اند.

در این نامه آمده: یکی از مهمترین شعارهای این دولت تحقق عدالت اجتماعی در تمام ارکان جامعه است اما باکمال تاسف برخی از کارگزاران و مدیران حضرتعالی درهرمزگان با همکاری تعدادی از مدیران معلوم الحال در مرکز بخش فین از مسیر قانون خارج گردیده و اقداماتی انجام می دهند که باعث یاس و ناامیدی مردم خاصه مردم بخش فین گردیده است که این اقدام ناشی ازنوعی سطحی نگری، بی توجهی به قانون و عدم رعایت سلسله مراتب اداری است.

با توجه به قدمت و سابقه فرهنگی فین، یکی از ظرفیت های این بخش ظرفیت فرهنگی فین در استان و کشور است که ضرورت توسعه فضای فرهنگی از جمله توسعه دانشگاه در مرکز بخش را بیشتر می کند.

با پی گیریهای لازم و موافقت ریاست محترم دانشگاه آزاد مبنی بر اولویت تاسیس دانشگاه آزاد در مرکز بخش به دلایل ذیل از جمله: تاسیس دانشگاه در شهرفین به عنوان مرکز بخش با درنظر گرفتن سلسله مراتب اداری، وجود زیرساخت های لازم در مرکزبخش برابر بازدیدهای قبلی ریاست دانشگاه و اعلام همکاری امکان دسترسی روستاهای غرب فین به مرکز بخش و سوابق فعالیت های علمی وموفق دانشگاه پیام نور درحال حاضر و دانشگاه سما درگذشته در مرکز بخش  و علی رغم پیگیریهای لازم جهت تاسیس دانشگاه درمرکز بخش و وجود ظرفیت های موجود وهمچنین سابقه فعالیت دانشگاه سما که قبلا در مرکز بخش مشمول به فعالیت بوده است ، متاسفانه این مرکز تعطیل ودانشگاه آزاد اسلامی واحد فین که می بایست براساس اولویت ها و سلسله مراتب اداری در مرکز بخش شروع به فعالیت نماید در روستای رضوان به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فین افتتاح گردیده است.

انتظار می رود جنابعالی که به عنوان پرچمدار تحقق عدالت اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی هستید ضمن بررسی موضوع و با رعایت سلسله مراتب اداری و با توجه به سوابق و ظرفیت های لازم، دستور تاسیس دانشگاه در مرکز بخش صادر گردد.

به گزارش فارس، فین یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در بخش فین شهرستان بندرعباس قرار دارد. باغشهر فین در شمال‌غربی در فاصله 95 کیلومتری بندرعباس قرار دارد. این شهر با دارا بودن فضای وسیعی نخلستان متراکم و خیابان‌های عموماً عاری از بدنه ساختمانی به عنوان یکی از نمونه‌های نادر و واقعی باغ‌شهر در سطح کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول