اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجام 4 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایلام

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از واحدهای صنفی و اقتصادی ایلام، از ابتدا طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی انجام گرفت.

انجام 4 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایلام

رضا محمد رحیمی مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: از ابتدا طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی استان توسط بازرسان این اداره ‌کل صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد‌ کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و ... انجام شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ پرونده برای واحد‌های متخلف گفت: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحدهای قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و  ... بوده که برای متخلفین واحدهای مذکور پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رضا محمد رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه ۱۲۴ منعکس نمایند تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول