اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت با نهایت تلاش برای مهار تورم و مقابله با گرانی اقدام کند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: گرانی و تورم از جمله مسائلی است که دولت باید نهایت تلاش خود را برای حل آن‌ها و رشد اقتصادی داشته باشد.

دولت با نهایت تلاش برای مهار تورم و مقابله با گرانی اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: جنگ بدر سخت بود اما با یاری خداوند مسلمانان پیروز شدند و دشمنان پابرهنه پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: امشب شب معراج و بسیار باعظمت است، عبادت کنید و به یاد خدا باشید، معراج پیامبر نشان دهنده اوج استعداد بشر است که می‌تواند با اطاعت از خداوند به درجات عالی برسد.

وی با اشاره به آیات قران گفت: اما اگر شهوت و دنیاپرستی را پیشه خود کردیم مصداق (کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ) خواهیم شد، به فرموده حضرت امیر(ع) قیمت انسان بهشت است.

میردامادی با اشاره به شب‌های قدر گفت:مقدرات الهی با اراده خداوند قابل تغییر است و ما در شب قدر از خداوند بخواهیم که مقدرات ما را با ظهور حضرت ولی عصر(عج) شاد بگرداند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز شهادت حضرت علی(ع) در این ایام گفت: خطر نفاق و انحراف بدتر از خطر کفر است، مراقب باشیم دشمن ما را به واسطه رسانه منحرف نکند و در این راستا هم باید مراقب خود و هم خانواده و فرزاندان از خطرات شیطان باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: گرانی و تورم از جمله مسائلی است که دولت باید نهایت تلاش خود را برای حل آن‌ها و رشد اقتصادی داشته باشد.

میردامادی ادامه داد: فرهنگ جامعه مثل هوا است که اگر آلوده شود همه آلوده می‌شوند، دستگاه‌های مسؤول باید همت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وضعیت رؤسای جمهور آمریکا نشان دهنده افول آمریکا است، چند سال پیش امام به گرباچف گفت مشکل شما خدازدایی است و این همان مشکلی است که آمریکا را هم به نابودی خواهد کشاند.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها علیه کشور ما بسیار توطئه کردند و ایجاد اختلاف در بین کشـورهای منطقه از جمله این‌ها بود که الان برعکس شده است.

میردامادی در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حجاب گفت: بی‌حجابی هم از نظر قانون و هم از نظر اسلام حرام سیاسی و شرعی است، آن‌ها که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند چه کسانی پشت این توطئه هستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: یکی از دردهای کشور مسکن است که امید داریم با همت مسؤولان و دستگاه‌های مختلف این مشکل حل شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول